12 Haziran 2013 Çarşamba

STARDOLL'UN ESKİ HÂLİ

Stardoll'un eski hali mi? 


Stardoll'un eski hali mi?

 Ben stardolla 2007-2008 yıları arasında başladım bana da bir arkadaşım göstermişti.Stardoll o zaman yukarıda gördüğünüz gibi bir şablonu vardı.Eskiden stardoll oynama zordu çünki şimdi üye stardollu açtığı zaman odaları döşeli yani yatak var halı var koltuk var çiçek var eskiden stardollda sadece bir masa ve bir koltuk vardı üstelik 2 oda değil bir oda vardı o zaman süperstar olmak zordu çok para istiyorlardı.Sonra royaty yoktu.Stardollda eskiden sc yoktu şimdi stardoll 1000 sc veriyor eskiden sadece 20 sd verirdi o kadar eğer süperstar değilsen başka paran olmazdı.Mağazalar azdı bedava diye birşey yoktu tabi o zamanki üyeliğim başkaydı ve kapanmış.Sonra facebook hediyelerini keşfettim sadece 2 bedava vardı.Yani stardoll şimdiki halinden çok farklıydı.Neyse yukarıdaki üyeyi araştırdım ve buldum stardollun ilk üyesi uzun zaman girmediği için hesabı kapanmış ama eskiden vardı.

Kaynak: http://stardoll-prin.blogcu.com/stardoll-un-eski-hali-mi/13051653

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder